خدمات پس ار فروش شرکت کاسپین ارتباط عرشیا در زمینه دستگاه های تصفیه آب عبارتند از:
حمل و نصب و راه اندازی رایگان
پس از تماس مشتری با دفتر مرکزی و ثبت سفارش واحد فنی شرکت کاسپین ارتباط عرشیا به همراه تجهیزات به محل مشتری اعزام می شوند. دستگاه تصفیه آب در محل مورد نظر مشتری نصب و راه اندازی می شود و آموزش های لازم در زمینه عملکرد دستگاه و کاربرد فیلترها و زمان تعویض فیلترها به مشتری داده می شود.
ارائه کارت ضمانت معتبر
واحد فنی پس از راه اندازی دستگاه کارت ضمانت و شناسنامه دستگاه را روی دستگاه تصفیه آب نصب می کند که بر روی آن اطلاعات مشتری و اطلاعات دستگاه و زمان تعویض فیلتر ها قید شده است.
ضمانت دستگاه های تصفیه آب
دستگاه های تصفیه آب شرکت کاسپین ارتباط عرشیا یک تا دو سال گارانتی دارند. در طی این مدت در صورت بروز هر گونه مشکل فنی این شرکت آن را به صورت رایگان رفع کرده و اگر احتیاج باشد اقدام به تعویض کامل محصول می نماید.
15 سال خدمات پس از فروش
شرکت کاسپین ارتباط عرشیا 15 سال خدمات پس از فروش خود را به مشتریان خود تضمین می نماید.
یادآوری زمان تعویض فیلتر ها از طریق پیامک
واحد خدمات پس از فروش شرکت کاسپین ارتباط عرشیا از طریق ارسال پیامک زمان تعویض فیلترها را به مشتریان یادآور می شوند.